Numer 33/2024/2025 — 12.05.2025 r.

Makaronowe Rytmy

autor: Katarzyna Rozbicka

Podczas ostatnich zajęć dzieci miały okazję rozwijać swoje zdolności poznawcze, manualne oraz orientację w schemacie własnego ciała poprzez twórczą zabawę z makaronem.

Na początku dzieci sortowały makarony według kształtu – doskonaliły w ten sposób umiejętność klasyfikowania i logicznego myślenia. Następnie układały z makaronu różnorodne wzory i rytmy, ćwicząc spostrzegawczość oraz zdolności matematyczne związane z rozpoznawaniem sekwencji.

Zwieńczeniem zajęć było tworzenie twarzy z makaronu – dzieci układały oczy, nos, usta i uszy, co stanowiło ćwiczenie orientacji w schemacie ciała oraz wspierało rozwój percepcji wzrokowej i koordynacji ręka–oko.

Komentarz lub zgłoszenie tematu




Same cyfry, bez spacji lub kresek

Lokalizacja

ul. Staszica 1
05-800 Pruszków

Redakcja

Adres e-mail: tygodnik@azymut.edu.pl

© 2025 Wszystkie prawa zastrzeżone.