Szanowni Państwo, przypominamy, że już 17.11.2025 Wieczornica Patriotyczna, jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu naszych placówek.
Dla tych, którzy już dziś zastanawiają się co w tym roku nas czeka przesyłamy krótką relację z tegorocznych prób.
https://www.youtube.com/shorts/07Z3QMTYbwk
Przypominamy, że na pierwszej turze (godz. 17:00) występują soliści wraz z klasami 0,2,4,6, druga tura (19:15) soliści wraz z klasami 1,3,5,7.
TRANSPORT
Uczniowie docierają do Grodziska Mazowieckiego pod opieką Rodziców. Wszystkie lekcje w tym dnu odbywają się zgodnie z planem.
Istnieje możliwość wcześniejszego odbioru uczniów ze szkoły w tym dniu (przypominamy, że od 14:40 zaczyna się pasmo kół zainteresowań).
Po przybyciu do CK Grodzisk, na uczniów klas 0-3 z prawej strony wejścia na salę będą czekać nauczyciele i wychowawcy.
Uczniowie klas 4-7 gromadzą się we wnęce z prawej strony. (już na sali), tam również będa czekali nauczyciele.
Prosimy, aby uczniowie byli na miejscu już od godz. 16:45 i 19:00 dla drugiego koncertu. Osoby tańczące według informacji od osób odpowiedzialnych.
ODBIÓR ZAMÓWIONYCH BILETÓW
Wszystkie bilety na oba koncerty zostały już wyprzedane.
Wszystkie osoby, które kupiły bilety poprzez system Extranet mogą je odbierać w sekretariacie Szkoły od środy 12.11.2025r. w godzinach pracy sekretariatu tj. 8:00-10:00 oraz 14:00-16:00
Nieodebrane bilety po tym czasie trafią z powrotem do obiegu kasowego Kina w Centrum Kultury.
STROJE
klasy 0-1
chłopcy i dziewczynki stroje harcerskie, żołnierskie, kolory zieleń, brąz, biel, szarość,
dziewczynki tańczące białe bluzeczki, czerwone spódniczki, białe rajstopki, stonowane buciki
(są to: Bochińska K, Bratko F, Chodarcewicz K, Irmińska M, Jakubowska K, Pawłuszko H, Skowron Malita, Tobór H, Wąsik T, Witkowska U, Czubak L, Garstka A, Głowacka B, Haneczok H, Królewska E, Markiewicz K, Nakonieczna A, Rzewuska H, Strębska H, Śliwińska M)
klasy 2-3
Wszyscy stroje harcerskie, żołnierskie, kolory zieleń, brąz, biel, szarość
klasy 4-7
stroje harcerskie lub mundurek galowy (biała koszula)
osoby tańczące /budujące mur z klas 4-7 według wytycznych p. Agaty Grzeniewskiej
klasa 8- wolontariusze- mundurek galowy
KOTYLIONY/ OPASKI
Tradycyjnie przed koncertem będzie możliwość zakupu kotylionów patriotycznych i opasek na rękę. Zadbajmy o czerwono - biały akcent w naszym ubiorze.
Dochód ze sprzedaży kotylionów zostanie przeznaczony na pokrycie kosztów organizacji Wieczornicy.
DOJAZD I PARKING
Koncerty zaczną się punktualnie tj. 17:00 oraz 19:15. Bardzo prosimy o zaplanowanie odpowiedniej ilości czasu na dojazd oraz znalezienie miejsca parkingowego.
Przypominamy, że parking wokół CK Grodzisk Mazowiecki ma ograniczoną ilość miejsc. Należy na nim pobrać bilet parkingowy (bezpłatny postój do 3h).
Na trasie na kilku odcinkach można spotkać roboty drogowe, co może wydłużyć czas dojazdu, prosimy o zaplanowanie odpowiedniego czasu przejazdu.
SZATNIA
W Centrum Kultury są przygotowane wieszaki na okrycia wierzchnie.
Zachęcamy dorosłych do zabrania na salę kurtek. Pojemność szatni jest ograniczona. Usprawni to również proces opuszczania sali po zakończonym koncercie.
PRÓBY DLA SOLISTÓW
Próby dla solistów rozpoczną się o godzinie 14:00 na sali w Grodzisku Mazowieckim.
Uczniowie zostaną przewiezieni wynajętym autokarem, wyjazd ze szkoły o godz. 13:00.
WYŻYWIENIE
W przerwie między koncertami będą sprzedawane muffiny patriotyczne oraz woda. Dochód ze sprzedaży kotylionów zostanie przeznaczony na pokrycie kosztów organizacji Wieczornicy.
Wyżywienie dla uczniów na ten dzień zapewniamy we własnym zakresie.
RELACJA FOTO I VIDEO
Jak co roku zadbamy o zdjęcia i video z naszych koncertów, które będzie można przekazywać osobom, które nie mogą być z nami tego dnia.
CEGIEŁKI- WSPARCIE ORGANIZACJI
Dla osób, które chciałyby wesprzeć organizację Wieczornicy dodatkową kwotą 50zł, 100zł, 200 zł lub 500 zł uruchomiliśmy zapisy na Cegiełki. -->ZAPISY -->ZAJĘCIA-->CEGIEŁKI NA ORGANIZACJĘ WIECZORNICY 2025
Zadeklarowane przez Państwa kwoty zostaną doliczone do not listopadowych.
Za wszelkie deklaracje już teraz bardzo dziękujemy. Każde wsparcie jest dla nas bardzo cenne.
Na koszty organizacyjne składają się m.in.
w imieniu organizatorów
Michał Molga
ul. Staszica 1
05-800 Pruszków
Adres e-mail: tygodnik@azymut.edu.pl