Numer 9/2025/2026 — 03.11.2025 r.

Zasoby i mocne strony

autor: Agata Drzewiecka

W październiku uczniowie klas 7–8 w ramach programu doradztwa zawodowego wypełniali kwestionariusz inteligencji wielorakich oparty na teorii Howarda Gardnera. Zajęcia miały na celu pomóc uczniom lepiej poznać swoje mocne strony oraz preferencje zawodowe.

Na podstawie wyników uczniowie otrzymali informację zwrotną pokazującą, które typy inteligencji są u nich dominujące i jak można je wykorzystać w nauce oraz przy wyborze przyszłego kierunku kształcenia.

Zachęcamy rodziców do rozmowy z dziećmi o wynikach kwestionariusza – to dobra okazja, by wspólnie zastanowić się nad zainteresowaniami i predyspozycjami uczniów.

To były ciekawe i angażujące zajęcia, które pomogły młodzieży lepiej zrozumieć siebie i swoje możliwości.

Komentarz lub zgłoszenie tematu




Same cyfry, bez spacji lub kresek

Lokalizacja

ul. Staszica 1
05-800 Pruszków

Redakcja

Adres e-mail: tygodnik@azymut.edu.pl

© 2025 Wszystkie prawa zastrzeżone.