Zgodnie z harmonogramem projektów już 29 stycznia 2025 r. kolejny etap rocznych projektów szkolnych, czyli RAPORT.
RAPORT to nowość jeśli chodzi o pracę nad rocznymi projektami, więc przygotowaliśmy szczegółowe wytyczne dotyczące przygotowań.
Ten etap pozwoli na podsumowanie pracy merytorycznej nad projektem i ma stanowić bazę do stworzenia prezentacji na obronę:
Uczeń na tym etapie przekazuje Opiekunowi dokumentację dotychczasowego procesu realizacji projektu. Informacje powinny być zebrane na karcie RAPORT (plik w załączeniu).
Karta konsultacji (RAPORT) powinna być uzupełniona o następujące punkty:
-strona merytoryczna
-wytwór materialny
-korekta projektu
-najważniejsze wnioski
-co mi dała praca nad projektem
-przygotowanie do wystąpienia
-źródła i metody zdobywania informacji.
Jeśli zabraknie miejsca na karcie konsultacji można dołączyć swoje notatki na oddzielnej kartce.
Kluczowe jest rzetelne przygotowanie RAPORTU i podanie konkretnych rzetelnych informacji np. zamiast informacji "przeczytałem książki" - przedstawienie listy lektur lub ich przyniesienie na etap RAPORTU.
Dla uczniów to okazja, by przeanalizować swoje dotychczasowe działania oraz uporządkować wyniki swojej pracy, by przygotować się do obrony.
Przekazanie Raportu w formie konsultacji odbędzie się w środę w godz. 9:10-12:00 - z przerwą na 2. śniadanie.
W tym czasie będą zajęcia w grupach tematycznych (podzielonych wg tematów projektów z poszczególnych przedmiotów).
Listy uczestników wywiesimy na korytarzu szkolnym.
Koordynatorzy weszli do wszystkich klas i omówili kartę konsultacji, cel tego etapu jak również kryteria sukcesu.
W razie pytań zachęcamy do kontaktu mailowego.
Z wyrazami szacunku.
Koordynatorzy szkolnych projektów.
Karol Jabłoński
Justyna Owczarek
ul. Staszica 1
05-800 Pruszków
Adres e-mail: tygodnik@azymut.edu.pl