Numer 39/2022/2021 — 26.06.2023 r.

Relacja z wycieczki do Wrocławia

autor: Arkadiusz Dybowski

Klasy ósme wybrały się na swoją ostatnią wycieczkę w szkole podstawowej do Wrocławia. Było ciekawie, towarzysko i bardzo intensywnie!

Pierwszego dnia zebraliśmy się z samego rana na dworcach – dziewczyny w Warszawie Gdańskiej, chłopcy w Żyrardowie. Podróż minęła nam bardzo szybko, pociąg był opóźniony jedynie 2 minuty.

Po zameldowaniu w hostelu i obiedzie rozdzieliliśmy się na dwie klasy. Chłopcy mogli zobaczyć Panoramę Racławicką i zwiedzić Hydropolis, gdzie dowiedzieli się wielu ciekawostek. Natomiast dziewczyny najpierw zwiedziły Hydropolis, a potem wybrały się na długi spacer po Starym Mieście z przewodnikiem.

Dzień drugi był jeszcze bardziej intensywny! Poranna pobudka, potem zwiedzanie ZOO, później integracja i mecz towarzyski ze szkołą NURT (wygraliśmy 4:2). Później już z podziałem na grupy chłopcy zwiedzali okolice rynku z przewodnikiem, a dziewczyny odwiedziły Muzeum Pana Tadeusza. Po bardzo intensywnym zwiedzaniu przyszła pora na rekreację – wieczorem wybraliśmy się na 2 godziny do aquaparku, a potem jeszcze znalazło się trochę czasu na integrację.

Ostatniego dnia z rana spakowaliśmy bagaże, zwiedziliśmy Halę Stulecia z dodatkową nieoczekiwaną atrakcją – możliwość zobaczenia czołgu od środa! Potem był czas wolny na rynku, obiad i powrót do domu.

Mamy nadzieję, że ten ostatni wspólny szkolny wyjazd będzie miłym wspomnieniem dla naszych uczniów!

Komentarz lub zgłoszenie tematu

Same cyfry, bez spacji lub kresek

Lokalizacja

ul. Staszica 1
05-800 Pruszków

Redakcja

Adres e-mail: tygodnik@azymut.edu.pl

© 2024 Wszystkie prawa zastrzeżone.