Tradycją naszej szkoły jest Kiermasz Świąteczny. W tym roku odbędzie się on w dniach 21-22 grudnia. W tym roku planujemy kilka kluczowych zmian. Poniżej informacje organizacyjne.
IDEA KIERMASZU
CZAS TRWANIA
CZWARTEK 20.12
przygotowanie stoisk z wychowawcami - godz. 11:00 - 13:00
sprzedaż na stoiskach - 13:00 - 15:40
możliwość zakupów według grafiku:
kl. 0-3 godz. 13:00-14:20
kl. 4-8 godz.14:30-15:40
PIĄTEK 21.12
sprzedaż- 8:15-9:40
możliwość zakupów według grafiku:
kl. 0-3 godz. 8:15- 9:40
kl. 4-8 godz. 9:40 - 11:00
sprzątanie- 11:05 - 11:50
MIEJSCE
Aby uniknąć dużego rozproszenia się uczniów po szkole tegoroczny kiermasz będzie się odbywał w skrzydle klas startowych. (sala 0A, 0P, oraz sala do tenisa stołowego).
Klasy startowe na ten czas zostaną przeniesione do innych sal szkolnych, gdzie będą się odbywały lekcje zgodnie z planem.
CELE ZBIÓRKI:
Dodatkowo każda klasa otrzyma voucher w wysokości 150 zł na zakup poczęstunku na Wigilię klasową na innych stanowiskach.
* W tym roku świadomie zrezygnowaliśmy z celu klasowego.
Na najbliższym spotkaniu Samorządu Szkolnego, na które zostaną zaproszeni wszyscy przewodniczący starszych klas uczniowie przygotują 5 propozycji zbiórki na rzecz wyposażenia, które miałoby im służyć na co dzień.
Następnie cała szkoła będzie głosowała na jeden najbliższy im cel, na który zostaną spożytkowane fundusze ze stoisk z tegorocznego Kiermaszu.
STOISKA
w tym roku klasy połączą swoje siły tworząc wspólne stoiska i tak w sali 003 znajdą się stoiska:
w sali 010:
1. wspólne dla klas 1P oraz 3P
2. wspólne dla klas 4A oraz 4P
3. Wspólne dla klas 0A i 2A
w sali 009
Szczegółowy układ stoisk- w załączeniu.
Szkoła wyposaży każde stoisko w drewniany stelaż do zamontowania dekoracji nad stoiskiem, tkaniny do nakrycia stołów, lampki choinkowe, gałązki do dekoracji stoisk.
Podczas zajęć plastyczno- technicznych uczniowie będą przygotowywali rękodzieło, które znajdzie się na stoiskach.
Nie zabraknie na nich również produktów spożywczych według ściśle określonych zasad, o tym wkrótce oddzielny mail.
Kiermasz jest wyczekiwanym wydarzeniem dla wielu uczniów i budzi w nich bardzo pozytywne skojarzenia.
Jak co roku liczmy na obecność podczas kiermaszu i wspólną, dobrą zabawę.
Pozdrawiam
Michał Molga
kierownik administracji
ul. Staszica 1
05-800 Pruszków
Adres e-mail: tygodnik@azymut.edu.pl