Numer 8/2022/2023 — 24.10.2022 r.

Dywersyfikacja metod nauczania

autor: Wojciech Gil

Uczniowie mieli za zadanie rozwiązać zadanie z funkcją logarytmiczną w tradycyjny sposób oraz przy użyciu oprogramowania geogebra/graphic. Na lekcji wykorzystywaliśmy kilka żródeł wiedzy: teoretyczne rozważania przelewane na kartkę papieru, laptop, smartfon.

Podzieliliśmy się na grupy i zaczęliśmy współpracę. Kolejnym krokiem było przekazanie screenów zadań do wspólnego pliku.

Na tej lekcji ćwiczylismy nie tylko znajomość matematyki, ale również współpracę w zespole, pracę z excelem czy też obróbkę graficzną zdjęć.

Komentarz lub zgłoszenie tematu




Same cyfry, bez spacji lub kresek

Lokalizacja

ul. Staszica 1
05-800 Pruszków

Redakcja

Adres e-mail: tygodnik@azymut.edu.pl

© 2024 Wszystkie prawa zastrzeżone.