Numer 17/2020 — 13.01.2020 r.

Na oko będzie z półtora metra

autor: Dariusz Wijas

Chłopcy z drugiej klasy pomierzyli klasę wzdłuż i wszerz.

Drugoklasiści w praktyce poznali różnicę między „na oko”, a dokładnym pomiarem. Każdy z chłopców wybrał dwie rzeczy w klasie, które chciałby zmierzyć oraz napisał ich szacowaną długość w centymetrach. Następnie w grupach chłopaki mierzyli wszystkie te rzeczy metrówkami przyniesionymi z domu i zapisywali wyniki. Na końcu, znów indywidualnie, uczniowie policzyli pod kreską wynik szacowanych długości i dokładnych pomiarów.

Komentarz lub zgłoszenie tematu




Same cyfry, bez spacji lub kresek

Lokalizacja

ul. Staszica 1
05-800 Pruszków

Redakcja

Adres e-mail: tygodnik@azymut.edu.pl

© 2024 Wszystkie prawa zastrzeżone.