Numer 36/2017 — 18.12.2017 r.

Okrągłość bombek

autor: Dariusz Wijas

Klasa startowa określała długość i okrągłość bombek

Uczniowie mierzyli ozdoby choinkowe. Najwięcej problemów sprawiały bombki, chłopcy mierzyli ich, jak to sami nazwali, „okrągłość”. Pod tym pojęciem krył się obwód kuli, długość oznaczała zaś średnicę.  Wszyscy mogli zmierzyć każdą ozdobę, zadaniem było znaleźć największą i najmniejszą bombkę, oraz najdłuższą ozdobę choinkową. Na koniec uczniowie samodzielnie ubrali choinkę oraz rysowali ją przy dźwięku kolęd. Chłopcy z wielką chęcią śpiewali, wszystkim nam udziela się już świąteczny nastrój.

Komentarz lub zgłoszenie tematu




Same cyfry, bez spacji lub kresek

Lokalizacja

ul. Staszica 1
05-800 Pruszków

Redakcja

Adres e-mail: tygodnik@azymut.edu.pl

© 2024 Wszystkie prawa zastrzeżone.