W pierwszej połowie stycznia w klasach 4-1G odbyły się warsztaty z cyklu „Jak się uczyć”. Tym razem chłopcy ćwiczyli tworzenie graficznych notatek w postaci map myśli.
Hanna Boguta-Marchel, psycholog szkolny
Uczniowie mieli okazję zobaczyć, jak mapy myśli pomagają w tworzeniu skojarzeń w odniesieniu do wybranego tematu i w porządkowaniu pojęć poprzez przypisanie ich do nadrzędnych kategorii i znajdywanie wzajemnych powiązań między nimi. Okazało się, że jabłko można w prosty sposób powiązać z Putinem, a internet z okularami...
W klasie gimnazjalnej przy okazji tworzenia map myśli chłopcy poznali teorię rozwoju moralnego wypracowaną przez Lawrence’a Kohlberga i zastanawiali się, dlaczego w różnych sytuacjach życiowych dokonujemy takich a nie innych wyborów etycznych
ul. Staszica 1
05-800 Pruszków
Adres e-mail: tygodnik@azymut.edu.pl